sobota 23. května 2015

...světla, světla, světla

... tento týden byl ve znamení světel. Už mi chybí najít jen světla do ložnice a mise za honbou světel úspěšně ukončena. Včera mi přišla světla do hlavní koupelny a jsem z nich absolutně nadšená. Tento úlovek si myslím, že se mi obzvláště povedl.

Jedná se Bulb SR1 od &traditionz ručně foukaného skla. Autorkou návrhu je dánská umělkyně Sofie Refer.

Dále mám objednaná světla AL-VARD. Tato světla budou vyset v obývací a jídelní části, tedy nad konferenčním a jídelním stolem. Z těchto světel jsem nejen nadšena já, ale i Jiří (konečně něco). To je asi první věc co se mu opravdu líbí.

No a nakonec jsem objednala asi 20 metrů kabelů, několik objímek a baldachýnů a snad se mi z toho povede dát dohromady taky něco obstojného.

Žádné komentáře:

Okomentovat