pondělí 15. června 2015

...za 14 dní finišujem?

...no nevím. Prý jedeme do finále, ale dle současného stavu to tak nevypadá. Věřím však, že budu velmi příjemně překvapená a že se to stihne! Prosím, prosím prosím!!!

O víkendu jsme si dali s Jířou brigádku. Byli jsme asi 6x v Hornbachu, kde se asi stopadesátkrát pohádali (ano trošku to dramatizuju). V Ikei, kde nemají policové díly, které tak moc chci a neví kdy je zase budou mít a jsem z toho smutná (OK, pěkně nazlobená). Také jsme se zastavili v obchodě s matracemi, kde jsme si zamilovali matraci za 18tis. jednu (samozřejmě, že ji nebudeme kupovat). Taky mi byla vymluvena přáteli postel z palet, neb by mi rozedrala moje nové drahé matrace - takže další challenge a to vybrání postele a ještě jako bonus jsem se konečně pustila do natírání židlí, které mi Jiřinek bez zbytečných řečí ošmirgloval (poklad můj je to). Nakonec jsme asi hodinu vodováhou měřili polici, protože u nás v bytě není ale vůbec nic rovné.

Do toho jsme stihli v sobotu večer koncertík v Cooltouru, grilovaný párek o půlnoci v ulicích Ostravy a průtrž mračen po cestě domů a v neděli večer na cestě do Brna za ségrou jsme se dostali na dálnici do takové bouřky, že nebylo vidět ani na metr.

Takže asi tak!

Za 14 dní máme bydlet?

a hlavni koupelna vypadá asi takto :-O



Výroba poliček.
Poličky už zbývá jen natřít.
A jakou barvu by sis přála?


Žádné komentáře:

Okomentovat