pondělí 29. června 2015

...víkend ve znamení umývání oken


...a stěhování zbytku věcí. To byl náš víkend. Naštěstí mi přijela pomoct mamka. Ale i tak jsme jen okna umývaly celý den. Jiří s Robertem stěhovali a Peťa dodělával elektřinu. Některá světla už visí a jsem zatím úplně nadšená. Už jen dodělat zbytek... Zítra se stěhujeme a pořád jsme bez kuchyně (na té se pracuje) bez dveří (snad už zítra) a bez koupelen (prosím ať i ty zítra stihnou).

Jelikož jsem zítra v práci až do 18:00 jsem velmi zvědavá, co mě čeká až přijdu :-O 

Sprchový kout stále bez sprchy.

Dodělávání elektřiny,ale světla už mi visí!

Popracovní pohoda. Hlavně ta podlaha je božská.

Měla jsem strach aby světla nebyla moc velká, ale zdá se mi, že budou akorát.

Večeře na zemi jelikož už je vše odstěhované. Vzpomínka na koleje.


Žádné komentáře:

Okomentovat